Dari Makmal (yg tak seberapa) Rahsia (Part 2)...

Posted by Mutiara Mushroom | 8:21 AM | 0 comments »



Sambungan cerita dari makmal (tak seberapa) rahsia... gambar diatas diambil pada 21/020/08. Selepas menggunakan EM, memang dalam masa sebulan dah penuh masilium tu oppsss... nanti kite cerita panjang pasal EM nie. Sebenarnya ada pelbagai produk EM yang berada dipasaran pada ketika ini. Ada yang akan memberi impak maksimum kepada bongkah cendawan dan ada juga sebaliknya. EM juga perlu digunakan pada masa-masa yang sesuai untuk mendapat impak maksima berserta menggunakan EM yang betul (maksud saya menggunakan EM [A] pada waktu yang sesuai untuk EM [A] dan juga sebaliknya menggunakan EM [B], [C] dan sebagainya.




ermm.... dah pun mengeluarkan hasil... cendawan-cendawan yang dibuat pada 31/12/07 tu... jadi penggunaan EM yang betul pada waktu yang betul akan memberi impak maksimum kepada bongkah cendawan anda... untuk pengeluaran pertama kira-kira 98% bongkah mengeluarkan hasil yang sama banyak dengan pengeluaran kedua bagi bongkah cendawan yang tidak menggunakan EM. Bebas penyakit 100% (ermm...maybe takpercaya tapi takpe laa :p


episod akan datang di makmal (tak seberapa) rahsia... (bagai mana EM melawan kulat oren... kulat hijau tu mmg tak boleh lawan EM (memang awal-awal dah tak mampu nak lawan EM), tetapi bagaimana pula dengan kulat hitam???).. nantikan pada episod akan datang..



0 comments