“PENDAPATAN TAMBAHAN BERASASKAN CITARASA CENDAWAN

Peluang menjadi usahawan asas tani citarasa cendawan. Pulangan lumayan. Tempat terhad untuk 100 orang peserta pertama sahaja. Terbuka kepada bakal-bakal usahawan tani, para penanam cendawan dan orang perseorangan.

Tarikh : 22.03.2008

Tempat : Bukit Raja, Klang

Masa : 9:00 pagi – 4:30 petang

Yuran : RM80.00/orang

Tarikh Tutup : 19.03.2008

Anjuran : Pn. Zainon Binti Ariffin
Akrab Niaga Enterprise
Batang Kali, Hulu Selangor

Kelebihan menghadiri bengkel ini, anda akan di ajar menghasilkan produk - produk makanan yang berasaskan cendawan selain hanya boleh di masak sebagai sayur, taklimat daripada Pengusaha / Penanam Cendawan dan ilmu-ilmu berkaitan cendawan.

Pn. Zainon Binti Ariffin merupakan penanam/pengusaha cendawan tiram kelabu di Batang Kali Selangor. Bekas Penolong Pengurus dari Telekom Malaysia ini merupakan seorang yang komited, berdedikasi dan sentiasa bekerja keras agar apa yang di usahakan membuahkan hasil yang membanggakan.

Para peserta akan diberikan produk makanan keluaran syarikat, makan dan minum tengah hari secara PERCUMA!!!! Jangan berlengah, hubungi kami untuk tempahan tempat!!!!!

Kami juga memberi peluang kepada peniaga-peniaga yang berminat membeli produk-produk dingin beku keluaran syarikat kami seperti tempura cendawan, pai cendawan, serunding cendawan, pau cendawan, popia cendawan, cendawan segar dan lain-lain. Pembelian adalah secara borong sahaja.

“PERTANIAN ADALAH PERNIAGAAN. TIADA SIAPA DAPAT MENGUBAH NASIB SESEORANG MELAINKAN DIRI ANDA SENDIRI. REBUTLAH PELUANG KEEMASAN INI SEBAGAI PERMULAAN ANDA MELANGKAH MENJADI USAHAWAN BERJAYA”

Cepat! Mulakan langkah anda dengan bertindak menyertai bengkel khas kami yang julung-julung kali diadakan di Lembah Klang. Hubungi kami di talian:-

03 3341 7078 (Pejabat), 012 300 8918 (Nona) atau 016 382 9824 (Niza)

0 comments